Thursday 4 September 2014

Má nová pole dance "rodina" :)

      Jak už titulek naznačuje, chtěla bych se podělit o pár nových zkušeností a poznatků z nového studia, které navštěvuji.
Od konce července pobývám v Dánském městě Odense. Zde v Dánsku se zdá, že sport je jednou z hlavních life stylových záležitostí každého občana. Já navštěvuji v Odense studio iPole, které je jednou z poboček sítě pole dancových studií iPole. V Odense studio vede sympatická slečna Trine.
   
      Vybavení je následovné: 11 tyčí X-Pole xpert chrome 40mm a 2x Fitpole Original spin, hoop, 2 sály, z toho jeden tyčový a druhý na flexi, hoop a polefitness.
Levely jsou tu 3. Tak jako u nás máme některé spešl názvy, tak tady jsou také nějaké. Ještě se na spoustu z nich musím zeptat :-D sama jsem z toho zmatená. Něco je stejné, něco jiné.
Standardně každá lekce trvá 60 minut tak, jako u nás.
   
      Zaplatit si můžete lekce buď samostatně (80 kr) nebo můžete využít věrnostní program, který platíte měsíčně (350 kr) a máte 3x lekce (jakékoli pole dance, pole fitness, flexi) + 2 open pole (lekce, kdy si můžete samostatně cvičit bez lektorky). Tím tedy máte možnost 5 lekcí týdně. Pak jsou další věrnostní programy, kdy máte 5x lekci + 2x open pole.
Tímto na naše peníze (s využitím mých 5 lekcí týdně --> tzn. 20 lekcí za měsíc) vychází jedna lekce na 17,50 kr, což je na české koruny asi 65,- Kč. No není to skvělá cena ? :)

      Já chodím 2x na poledance a jednou na flexi a 2x na open pole. Sice mám svou tyč umístěnou doma, ale tady v Dánských starších obydlích je opravdu velmi problematické najít vyšší strop. Proto tu mám jen 2,2 metry. Ale na takovéto každodenní protahování s tyčí, posilko a zkoušení "při zemi", to naprosto stačí.

      A teď, co z toho mám ? Mám nové kamarádky - Dánky :-D (nečekaně), a další cíle, které se snažím zdolávat, a pomalu se to daří. K tomu všemu finančně přívětivé lekce, kdy jednu lekci mám často ještě o půl hoďky prodlouženou. Vzájemně si pomáháme, vyměňujeme typy na cvičení, vymýšlíme různé vtipné věci a prostě máme na lekcích srandu.

      Součástí iPole Odense pole dancové rodinky budu pouze do konce listopadu, a pak se uvidí, kdy potom. Určitě se ale vrátím mezi tyto skvělé dívčiny a do studia, kde se mě ujala Trine, a pomáhá mi ve zdolávání mých cílů :)

   



   

No comments: