Sunday 14 September 2014

Pole dancuju v Dánsku :)

      Od začátku srpna navštěvuji pole dancové studio iPole v Odense. Chodím cvičit 4x-5x týdně. Zatím jsem si nepřidala další typ cvičení, ačkoli se na to chystám a od příštího týdne už snad začnu :)
Tak. Když to shrnu, tak za posledních 5 týdnů jsem si vypilovala a zlepšila některé triky, které mi dělaly problém (hlavně co se týče výdrže v nich), a jiné jsem konečně pokořila.

      Z pole dancevých triků jsem konečně pokořila Ayeshu, dlouho mi dělalo problém přebít strach. Ale nakonec, čím častěji ji dělám, tím je to lepší a strach se pomalu odbourává. K tomu pořád trénuji twisted grip handspring a snažím se, aby to vypadalo co nejlépe. Stejně tak v obou úchopech - ayesha a twisťák - dělám stojky s výdrží.
Ayesha sice ještě není na 100% dokonalá, ale drží dobře :)



      Za svůj další úspěch považuji pokoření cup handspringu (packoida). Drží taky jak přibitý, takže jen doladit špičky a vlastně stejně jako u ayeshi. Prostě začátky jsou těžké, ale jakmile to drží, tak zapracuji na estetice :) Leze se do toho stejně, jako do twisťáku, jen že ruka není zamotaná.
V některých okamžicích má zadek prostě tunu :-D


      A poslední trik (část baleríny), který sice není nejtěžší, ale já jsem jej kvůli zádům nemohla dlouho zkoušet, tak jsem jej po pár pokusech nechala zvěčnit.
Příště se mi snad povede zvěčnit celý prvek tak, jak má být :)


      Pořád je na čem pracovat, a já jsem se sebou celkem spokojená. I když něco jde pomalu, tak nakonec to tam je :) A když náhodou není, tak ono to časem a tréninkem příjde. Jak se říká: "Žádný učený z nebe nespadl".
Každý zdolaný prvek je jako malý dáreček :)

No comments: