Monday 5 May 2014

Moje malá "flexi výzva"




      Tak jsem se kdysi hecla, a nafotila jsem "flexi kartičku", která koluje mezi různými studii. Nevím, kde se tento nápad zrodil, každopádně je to moc fajn. Člověk pak podle toho s určitým odstupem uvidí, jak se zlepšil :) Tuto "flexi kartičku" jsem již zmínila i se vzorkem ve článku "Flexibilita". 
      Pokud se chcete zapojit do své vlastní výzvy, tak po pořádném rozcvičení, zahřátí, protažení si vyfotíte všechny pozice, napíšete si k nim datum a po třeba měsíci, dvou nebo třech přefotíte znova, abyste viděli své pokroky. Určitě se foťte, ať pak vidíte své pokroky. Není nic lepšího, než vidět, jak jste se posunuli :-)

      Nenafotila všechny pozice, které jsou ve zmíněné kartičce, ale přikládám aspoň nějaký vzorek :-) 
Rozdíl je patrný a během nějaké doby, mé "opravy" zad a usilovného cvičení. Kdyby mi pan doktor nenapravil záda, pravděpodobně toto nikdy nezvládnu. Nicméně aktivněji jsem začala protahovat až v srpnu 2014. Proto si myslím, že mé výsledky nejsou příliš objektivní za takovou dobu. Ovšem třeba pro vás, které nejste flexibilně obdařené, to bude trošku inspirativní. 


Tákže gymnastický úchop s dlouhým odstupem a bez protahování


     
Jak si strčit nohu nad hlavu :-D záda jsem příliš neprotahovala, takže odstup je dlouhý



A tady malá koláž špagátu na mou levou nohu v průběhu 10 měsíců.


Tady je zaznamenán malý pokrok v prvku "JADE". Jde o "provaz" hlavou dolů. 


      Lekce flexibility by měly být v nabídce každého pole dancového studia. Pokud někde takovéto lekce chybí, nebojte se o ně říct nebo hledat jinde.

A pro větší motivaci sem přikládám "kartičku" Oony Kively z Finska :)


A tady ještě "malý" pokrok Anastasii Skukhtorové


Flexování, protahování a mučení zdar !!! :-) 


2 comments:

Anonymous said...

Niiice :)

Anonymous said...

fusakle stájl !! :-D