Monday 14 April 2014

Pole dance studia

      Jako další  povídání jsem si zvolila pole dancová studia, kde se o mně krásně starají :) Také nemohu vynechat studio, kde jsem začínala.

      Mnou poprvé navštíveným studiem bylo v září 2012 , tehdy jediné studio v Ostravě, s názvem Motýlek. Protože jsem zde studovala, bylo toto studio pro mně jedinou možností dostat se k pole dance. Bohužel nemohu dát příliš kladné reference k tomuto studiu. Před rokem a půl zde nebylo pořádné vedení kurzů. Za 3 a půl měsíce jsem se v podstatě nic nenaučila. Tyče v šířce pouze 50mm (nebyl jiný typ ve studiu k dispozici), žádný koncept hodin, co se musí kurzistka za určitou dobu naučit, prostě neexistující pravidla. Bohužel ani hodiny flexibily neexistovaly. Slečny se už asi nechaly inspirovat vedením v dalších studiích, a zavedly si nějaký koncept (ale již dlouho nemohu soudit aktuální situaci - tehdy to tak na mne působilo).
   
      Poté, co jsem se tedy nechala přiotrávit, jsem napsala Míše do (tehdy) nového studia  v Olomouci, Apokalips, kde jsem se informovala a zaplatila kurz. Kurzy jsou rozdělené po třech měsících (12 týdnů), kdy si každý kurzista zvolí typ kurzu, a podle toho si v rozvrhu navolí přesně ty dny a lekce, na které chce chodit. V Apokalips je v nabídce mnoho kurzů včetně hodin Flexi a dalších lekcí, kde se zaměřují na silovky. Na pole dance jsou k dispozici tyče o šířkách 45mm a 40mm do výšky cca 4metry. Začínala jsem na lekcích vedené Míšou , která je velmi šikovná, milá, usměvavá, pomůže, poradí. Několikrát jsem měla lekce i s Defi, skvělou lektorkou, úžasnou tanečnicí, bez které by Apokalips vůbec nemohl existovat. Defi poledancem vyloženě žije, její workshopy a vystoupení jsou velmi osobitá a je prostě svá.
   
      Při pravidelných lekcích v Olomouci jsem navštěvovala i nepravidelně Circus! Dance studio pole dancové studio vedeného dvěma Evičkami :) Studio začínalo jako Firefly v Novém Jičíně, a později bylo přejmenováno na Circus! Dance studio a k tomu Evičky otevřely pobočku v Ostravě, což mi otevřelo dveře k rozvíjení mých zkušeností i během studia v Ostravě. Evičky pojaly studio více akrobaticky. Z počátku jsem navštěvovala jen lítací yogu (yoga na závěsné hammace), ale letos jsem se rozhodla vyzkoušet i silovou hodinu na pole dance. Ve svém nabušeném rozvrhu nabízí Circus! také hodiny baletu, contemporary (hodina zaměřená na tanec, bez využití tyčí), akrobacie na závěsných kruzích (aerial lyra), novinkou je i kruhový trénink. Circus! opravdu má co nabídnout :) včetně toho, že obě Evičky jsou usměvavé, obětavé a prostě skvělé :)
 
      Od konce července 2014 je v Olomouci otevřené nové taneční studio Tancelář. Tancelář nabízí mnoho druhů cvičení.

      Nějakou dobu koketuji také s pole dancovým studiem Decadence v Brně a mohu vřele doporučit. Stejně tak mám skvělé reference na pd studio Dance institut Blanca.


      V Brně určitě můžete navštěvovat pole dancová studia jako Decadence, Citadela Mefisto, Dance institut Blanca a další... V Praze zase Pole škola,  Poletime, Destiny, Firefly atd.

Určitě si poblíž svého bydliště najdete studio, kde si pole dance můžete vyzkoušet :)


   

No comments: