Sunday 28 December 2014

Jak to vypadá u totálního nadšence doma

      Pole dance je bezpochyby báječný a všestranný sport. Pokud tento sport okusíte, už nikdy se ho nebudete chtít vzdát. Na druhou stranu jsou i tací, kteří se ho vzdají opravdu rychle. Ale k nim vy přeci nepatříte ;)
      Po nějaké době, kdy jsem rozvíjela svou lásku k tyči jsem dostala pod stromeček x-pole xpert chrome set. O dva roky později jsem si pořídila aerial silks, které mám nyní zavěšené jako hamaku na Flying yogu, ale látka je dostatečně dlouhá i na klasické aerial silks. A v neposlední řadě jsem dostala i kruh, na kterém se učím.
      Na všechny takové věci je potřeba dostatek místa, a já patřím mezi ty šťastné, kdo tímto prostorem dostatečně disponuje. Ke všem těmto věcem mám matrace, karimatky, yoga cihličky, gumy a další pomůcky na cvičení. Sice bych si přála kruh trošku výš, ale bohužel to nejde. Ale i tak je to moc fajn :-)
      Pokud uvažujete o zakoupení některého z těchto "nářadí", určitě si rozmyslete, jaký máte prostor, stropy atd.. ať se potom nestane, že si například zakoupíte tyč, a pak zjistíte, že máte nevyhovující prostor nebo nestabilní strop pro použití tyče.


Tak a vy, co máte spoustu prostoru, tak neváhejte a cvičte :-)

Takže tak nějak to mám doma upevněné :-)

A tady je malinký upgrade :) Pokud by vás zajímalo, co je to za bílou tyčku, tak článek o ní zde


No comments: